Bestelprocedure

1. Na het doorlopen van alle stappen en het invullen van de juiste informatie op de website ontvangt je, na het klikken op de button bestellen, een bestelnummer per e-mail.

2 . Nadat de betaling akkoord is, en het bedrag is overgemaakt en ontvangen, ontvang je wederom een bevestigingsmail maar dan met het ordernummer. Jouw bestelling is nu doorgezet naar de leverancier. LET OP! De order is pas volledig geplaatst als het geld van jouw rekening is afgeschreven en je de laatste bevestigingsmail met een ordernummer hebt ontvangen. De order wordt niet eerder in behandeling genomen totdat de financiering rond is.

3. Als de order op transport gaat, vanuit het magazijn van Misco Solutions B.V. naar het afleveradres van de bestseller, ontvang je per e-mail een factuur vanuit Misco Solutions B.V. Dit is ter kennisgeving en heeft als doel je te informeren over het feit dat jouw bestelling onderweg is en de volgende werkdag bij jou wordt afgeleverd. Als je tijdens het moment van leveren niet aanwezig bent zal de transporteur het de volgende dag nogmaals proberen. Als er dan nog niemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen, zal de transporteur het pakket bij de buren aanbieden. Mocht dit ook niet lukken, dan neemt de transporteur het pakket mee naar het dichtstbijzijnde depot waar de je het pakket zelf kan ophalen. (De aanwezigheid van een tekenbevoegde persoon op het afleveradres is ten alle tijde de verantwoordelijkheid van de besteller en niet van de leverancier en/of transporteur!)

Leveringen die op de campus moeten worden afgeleverd kunnen worden afgehaald op de Cornelis Drebbelweg 5. Afhalen kan ook een dag nadat je de factuur hebt ontvangen.
 
4. Vragen omtrent  de levertijd van een bestelling kun je 5 werkdagen na het ontvangen van jouw ordernummer, onder vermelding van jouw ordernummer, richten aan Misco Solutions via laptopproject@remove-this.miscosolutions.nl. Je vraag zal binnen 24 uur worden beantwoord.

 

 

 

 

© 2017 TU Delft

Metamenu